Форд Бронцо je morda eden najbolj priljubljenih terenskih vozil na ameriškem trgu, vendar je v Evropi nišni model, ki je na voljo in za katerega je povpraševanje zelo omejeno. Medtem ko je ameriški model na voljo tudi s 3,0-литарски мотор ЕцоБоост, je v Nemčiji na voljo le manj zmogljiv 2,7 литарски В6 мотор. Zato se je Манхарт zdaj odločil, da opravi operacijo tuninga.
Tuner imenuje svoj rezultat КК КСНУМКС. Они ће се само правити 10 јединица. Srce predelanega Бронза je močno spremenjena različica 2,7-litrskega motorja, ki zdaj proizvede 421 KM in КСНУМКС Нм navora. Serijsko je na voljo 335 KM in КСНУМКС Нм. To povečanje zahteva nekaj izboljšav pogonskega sklopa. Te vključujejo nadgradnjo vmesnega hladilnika Whipple/Ford Racing, dovode hladilnega zraka аФе in v podjetju razvite izpušne cevi iz nerjavečega jekla s 400-celičnimi katalizatorji. Seveda je na voljo tudi nova Контролна јединица, ki vsebuje novo strojno opremo in ustrezno programsko opremo.

Vsa ta moč se prenaša na komplet novih terenskih pnevmatik 35×12,5 R22 Renegade R7, nameščenih na 9,5×22-palčna 12-kraka platišča Manhart z mat črnim zaključkom. Za platišči so nadgrajene zavore брембо s šest-batnimi čeljusti na sprednji osi, ki pritiskajo na masivne 380×34-milimetrske diske. Dodatni moči ustreza tudi bolj agresivna zunanjost. КК КСНУМКС, ki izhaja iz različice Bronco Badlands, dobi blatnike v svetlo sončno rumeni barvi, ki zamenjajo standardne črne obrobe. Na vozilu so kontrastne črne nalepke, spremenjen sprednji odbijač in zatemnjena stekla. V notranjosti so sedeži oblazinjeni v usnje Алцантара, pri čemer se mešajo črni in rumeni deli.

Na koncu je treba omeniti, da форд v Evropi prodaja Бронцо v “strogo omejenem številu“. V Nemčiji se cena terenskega vozila za različico Спољне банке začne pri 74.500 евра. Bolje opremljena različica Пустињски предео je v osnovi dražja za 4.000 евра.


















