Oktobra 2017 se je Мерцедес са моделом G 65 Final Edition poslovil od razreda G z motorjem V12. Junija 2023 se je z modelom G500 V8 Final Edition končala pot osem-valjnega modela brez motorja АМГ. G 63 je še vedno na voljo, vendar bo legendarni terenec КСНУМКС година po debiju prvotne različice postal електрични аутомобил.
Од године 2024 bo na voljo različica razreda G без мотора са унутрашњим сагоревањем. Električni G, ki je bil kot prototip prikazan na sejmu mobilnosti ИАА у Минхену, je vse bližje. Dve leti po predstavitvi modela Concept EQG na istem sejmu je znamka predstavila skoraj serijski prototip. Мерцедес je še pred sejmom v Münchnu uradno sporočil, da si bodo lahko obiskovalci IAA električni G ogledali “nekaj mesecev pred svetovno premiero prihodnje leto“. Več podrobnosti ni bilo na voljo, vemo pa, da bo v bližnji prihodnosti ohranjen model z običajnim pogonom.

Мерцедес je ostal skrivnosten glede specifikacij, vendar se pričakuje, da bo ЕКГ opremljen s štirimi motorji in opcijskim baterijskim sklopom visoke gostote, ki uporablja kemijo silicijevih anod. To naj bi povečalo energijsko gostoto za 20 до 40 одсто na 800 Wh/l na ravni celice in omogočilo “znaten” dodaten doseg. ЕКГ z daljšim dosegom pa bo na trgu šele leta 2025, torej približno leto dni po standardni električni različici. Omeniti velja, da ЕКГ ne bo prvi električni Мерцедес s štirimi motorji, saj je imel СЛС АМГ електрични погон takšno konfiguracijo že leta 2012. Ocenjuje se, da bo електрични СУВ tehtal približno tri tone ali več. Zaradi svoje škatlaste oblike, ki ima manj kot idealen koeficient zračnega upora, bo potreboval to napredno baterijsko tehnologijo, da bo dosegel primeren doseg.
ЕКГ bo uporabljal modificirano različico podvozja z jeklenim okvirjem v obliki lestev, ki podpira tudi bencinski/dizelski razred G (W 463). Мерцедес je napovedal, da bo imel sprednjo os z dvojno premo in zadnjo os z vlečnimi rokami. Батерија je nameščena v jeklenem ohišju in obdana s polimerno zmesjo, ojačano z угљенично влакно, ki jo ščiti med terensko vožnjo in brodenjem po globokih vodah. Poleg običajnih načinov vožnje (Eco, Comfort, Sport) so na voljo tudi načini Траг, камен in песак ter način црееп, ki omogoča vožnjo po terenu z vnaprej določeno hitrostjo. Še en zabavni trik bo G-turn, ki pri Mercedesu pomeni obrat za 360 степени (“Panzerwende”), potem ko s prestavnimi ročicami izberete, ali želite voziti levo ali desno.

Električno vozilo G poleg vozila G z notranjim izgorevanjem izdeluje podjetje Магна Стеир v Gradcu v Avstriji. Časopis Ројтерс je v začetku leta zapisal, da bi lahko bil električni razred G med prvimi Mercedesovimi električnimi avtomobili, ki se bodo znebili imena “EQ”, vendar še nič ni uradno.




















